Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Tuesday, September 30, 2014

Kisah Kakak dan Bapak: Syoknya Makan Coklat Choki Choki!!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Huh..banyak betul kerja hari ni..berpinar mata aku. Masuk opice je pagi tadi, terus cargas pergi meeting. Then balik je, hadap plak checklist untuk dua event coming soon ni..then kalut plak amend proposal satu lagi event. Pendek kata, dari Oktober sampailah Disember, bersahut-sahutan event nak dibikin...uhukk...uhukkk...

Then, tengah sibuk yang amat sangat tu, dapatlah gtalk dari Incik Suami Tercinta...aku copy paste aje apa yang Incik Daus antar..aduii..terbahak-bahak aku gelak..inilah gayanya bila bapak kena jadi baby-sitter...


Bapak: Kakak, tolong bawak angkat beg sama nie. 

Kakak: Bapak, kakak kan dah bawak barang hugak, nie ha choki choki".

Bapak tertunduk akur sambil tutup pintu keta.

Kakak pun melangkah masuk kerumah sambil makan choki choki idaman kalbu

Kakak: Ermmm, sedapnya choki choki nieeeee. boleh beli untuk kawan-kawan. 

Lagi sekali bapak tertunduk sambil geleng kepala.

Hahahha..comel plak aku rasa dua beranak ni..memang gitulah..aku slalu cakap kakak dgn bapak ni, kalau borak dialog dieorang kadang-kadang macam drama alih suara tu punya translation...isk..isk..

Ni haaa budak comot makan choki choki...



No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)