Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Saturday, September 6, 2014

Cuti-Cuti Anniversary 2014 Part Finale: Suasana Bilik Hotel di Felda Residence Hot Spring, Sg. Klah, Sungkai

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Yeayyyy..hampir settle dah hutang story tentang percutian kami ni. Last entry ni taklah panjang sangat, pendek aje you alls. Aku nak tayang sikit gambar-gambar bilik kami. Kami tempah bilik biasa aje, takdalah villa bagai. Aku rasa bilik ni pun dah cukup besar dah, luas kawasan dia. Kalau anak ramai pun aku rasa boleh aje bawak toto bentang kat depan katil ni, bolehlah muat lagi 3,4 orang.


Ehhhh..apa motif tetiba gambar ahkak yang sangat comel ni? Hahahaha! Takda motif..sebenarnya niat dihati nak bagi tau…bilik kami tu..tu yang kat bangunan belakang tu. Bilik hotel dia konsepnya macam gitu. Ada 3 tingkat je xsalah aku.

Ini bilik dia..besar kan?


Hebat tak budak kecik tu, melompat je atas katil ngan baju mandi dia...tak dapat katil king size..so kami cantumkan jelah..



Waktu kami pergi ni peak season, jadi harganya RM 180 ++ semalam. Pakej harga bilik ni termasuklah dengan 2 entrance ticket untuk Hot Spring Pool dia dan juga kolam biasa tu. Buat pengetahuan anda semua, hot spring dia tu dibuka sampai ke 9 malam tak salah aku bagi siapa yang menginap di sini.
Meh aku share beberapa lagi gambar bilik untuk you alls semua jamu mata. Manalah tau, esok-esok nak stay, adalah gambaran dia kan.

Takdalah fancy sangat bilik dia tapi cukup selesa untuk berehat.



Toilet dia ok, bersih..ini elemen terpenting ni dalam menjamin keselesaan kan...betul tak kengkawan sekalian..aku tak tahulah you alls..aku kalau check-in je, toiletlah yang aku lawati dulu... ;p

Kakak tetap nak pose dengan baju Sesame Street dia tu..suka sangat..

So mehlah ya aku akhiri dengan gambar-gambar ala pelancongan kami sekeluarga…hehehhe.. layankan jelah ek perasaan perasan kami ni…ahaks! ;-)


Kakak dengan posing patah pinggang sama macam Ibu gak..muahahha...

Kasik sikitlah gambar 'berkasih sayang' ni..kata gi cuti-cuti anniversary pun kan...ahaks! Gambar ni kakak yang ambik ya..bagus..suka Ibu..kakak dah pandai ambik gambar..hehhehe...

 Muka masam sebab asyik nak ambik gambor dengan bapak..ok..ok..mehlah sayang bucuk macam ibu ni kan...


Eh..gambar merpati dua sejoli lagilah..hahahha! Jangan muntah ek... 

Bapak Oiiii..awat nganga mulut sampai macam tu aihhhhhh...perasan cute kah? Hahahha!

 Cakkkkk!!!


 Ok..jom balik..sudah...tak payah posing dah...nanti free2, kita mai lagi ya... 

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)