Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Wednesday, September 24, 2014

Jom Makan Best di Kedah: White Coffee yang pekat mantap... ;p

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

Nak story sikit, kisah yang dah berbulan berlalu..hehehhe..again, makanannya pun telah ku hadam dengan penuh kejayaan..ahaks! Jangan marah aaaaa… ;-p

Sebelum balik ke Ipoh, kami singgah kat satu mall ni, nama dia Pacific Alor Setar. Sajalah singgah, then mata ternampak ada Georgetown White Coffee. Aku suka jugak melepak kat Georgetown White Coffee (GWC) ni..suka dia punya white coffee dengan ketiau goreng dia. Kat Teluk Intan ada satu. So, marilah kita menyinggah untuk menambahkan lagi kegebuan badan masing-masing…ohhh noooo!!! No, no pun, kaki laju je kan melangkah masuk..

Kat sini, lagi besar restoran dia. Aku suka décor dia, macam lama-lama skit..gunakan konsep kayu gitu.

Meh kita mulakan mukadimah dengan penayangan menu book dia dulu…



Hmmm, kakak pun sibuk jugak nak satu menu book…nak jugak pilih menu sndiri kan..bagi jelah..
Sempat nak posing jugak…tengok décor blakang kakak ni..simple je kan..






Ni antara variasi menu yang ada kat sini..menu lebih berkonsepkan yang mudah dan ringkas..kata kopitiam kan..







Incik Daus dengan air jus apple dengan ambra ke ape ntah..dia kan suka air masam-masam macam tu.


Untuk aku, of course la Georgetown White Coffee dia..


Buih-buih dia yang mempesona..ewah! Pekat, tapi tak manis sangat..aku kan caffeine addicted skit..


Ni plak menu ketiau yang aku suka tu..dia simple aja..aku suka, sb taklah rasa khayal bila makan…ad eek makanan buat kita rasa khayal..hahahha! Macam makan dadah plak aku ni…lantaklah ek, aku pun tak tau nak citer camana nak bagi gambaran…




Incik Daus plak order bubur..macam-macam bahan sampingan bubur ni...

Oklah makan kat sini..nak expect fancy sangat pun taklah..as I said Kopitiam kan..tapi untuk penggemar kopi macam aku ni..aku suka aje menyinggah tempat-tempat macam ni...

Mehlah kami akhiri dengan wajah keceriaan kami..hehehe..ceria ke? ;p


Jumpa lagi muka kami-kami ni di lain entry ye... ;-) jangan jemu tau..ahaks! 

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)