Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Wednesday, September 3, 2014

Batuk teruk.. sob..sob..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Very quick update..



Kengkawan, hari ni ahkak tak sihat..semalam ahkak medical leave..first time ambik medical leave this year..udah mula demam dari last week...demam malam..bila pagi panas pun surut..tapi mata berlebam sebab tak cukup tido..

Start Ahad malam, batuk teruk..batuk sampai cramp2 perut..so semalam Incik Daus paksa gi klinik. Okay, yes, I know..aku macam kakak juga, penakut makan ubat..hehehe.. eh, jap, ke kakak yang macam aku...? Heheheh..so kakak pun sama batuk selsema..mula kakak start demam, aku jaga kakak..now aku pun dah berjangkit..mehlah kita jaga diri sama-sama.. Bapak semalam lepas antar kami balik, terus gerak ke Grik, outstation. Sob..sob..pagi ni dah ke Penang plak...double nangis! Warghhhhh!!!!

Hari ni masuk kerja, tiba-tiba dalam tak sihat ni plak, rasa syok je nak plan kerja yang melambak ni. Heran, semakin banyak plak keja bila dah jadi tak berapa nak femes emes ni..hahahha..Ya, aku ada event besarlah..coming soon..so soon..November ni je pun..sekarang dah bulan berapa..adeyyyy...

Ya Allah, kurniakanlah kesihatan yang baik buat aku untuk aku jayakan kerja aku ini dengan lancarnya..aaammmiiiinnnn...doakan saya juga ya kengkawan...

Tatatititutu....


2 comments:

  1. Semoga segera sembuh...
    Akak selalu amalkan Vitamin C atau multivitamin...
    Sebab dah masuk 40s ni, badan memang alahan...
    kena aircond terlebih skit...terus asma...hehhe..

    Ok, Take great care...Speed recovery, kay.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq kak for the wishes and advise..memang betul pun..kena start displin gak ni consume vitamin, sebab kerja saya pun banyak travel kan..tu yg bila sesekali pakej demam melanda..hmmm..memang full packagelah sakitnye tu.. ;-)

      Delete

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)