Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Tuesday, June 4, 2013

Tough Times...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

This past few days, sangat sibuk. Setiap kali berniat nak update blog lepas balik keja, asyik terbantut je. Balik, sibuk layan my kakak, then letih, ternguap2..then zzzzzzzzzzzzzzzz....

Malam ni dapat jugak akhirnya menguatkann diri untuk membuang ketagihan menulis...huhuhuu...

This past few weeks, aku banyak berfikir, malah banyak jugak emosi jadik berkecamuk..I do miss something or perfectly said, my 'previous world', missing of doing something that I enjoyed..and my current situation that I facing at, really blew away my passion of working...ohhhh, mengapakah? -__-

So, tak boleh2, hentikan membawa perasaan sangat..so as always, Incik Daus memang akan jadik medium utama untuk melepaskan tekanan...hahahhaa...after long discussion, we decide to give it a try..of course, aku memerlukan kerjasama yang lain2..hehehhe...to be exact of 'yang lain-lain' tu, mestilah adik2 aku...yg jugak masak dengan perangai 'tegas' a.k.a diktator kakak die ni...statement sangat ganas okayyyy....hahahha!

Try to shifting my stress by gaining some motivation through the reading...


Aku adalah penggemar tegar koleksi buku 'Chicken Soup for the Soul' ini ya..aku dah start baca dari zaman sekolah..banyak inspirational story darinya...

Dan, hasil kerjasama semua, alhamdulillah, satu peluang berjaya kami perolehi selepas jenuh adik aku kena asak a.k.a paksa dengan aku..rasenye mau nipis telinga die dengar aku bising2...hahahah...

Dan alhamdulillah..satu lagi peluang datang hari ini...


Actually yang ini, kami dah mohon lama, sebelum PRU-13 lagi, kesian adik aku kena interview bagai..tak mudah ya nak mohon..cuma kelebihan adik aku, dia memang belajar line food ni..kira rezeki dialah..cuma aku and Incik Daus kena berhempas-pulas kumpulkan modallah yer...hehehhe

I never thought one day, I will turn to this....

Ya Allah, aku mohon dipermudahkan urusan kami ini...

Doakan kami ya.......

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)