Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Thursday, June 6, 2013

Cameron Highlands: Chillax di Equatorial Hotel Day 2 and 3


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Ok, ya ampunnn..arini sgt penuh dengan ‘research tools’…huhuhuhu..naik pening kepala..so malam2 jomle merehatkan minda dengan penulisan yang lebih santai…ewahhh!
Jom kengkawan kita sambung story Cameron Highlands aku yang tertunggak tu..aku susun2 ikut venue segmentation ye..

So hari kedua di EQ, kami breakfast dulu, tapi gambor tak sempat nak ambik.

Cuma aku sempat snap gambar keindahan ciptaan tuhan…Subhanallah…



Dan lupe nak bagi tau yang ada orang keempat di antara kami sepanjang malam…heheheh





Inilah orangnya…





MR. UPIN!!!!!!








Then si kecik dok menggesa nak pi swimming. Maka dengan ini, terpaksalah kami tunaikan jugak permintaannya atau tak nanti asyik dok mintak dan lagi dan lagi…hehehhe…

Kemain suka dapat swimming suit yang baru tapi longgar skit…saja beli besar, leh pakai lama..
Oklah, swimming pool kat EQ ni..biasa2 saja, takde kids area…so kena swim sambil berdukung le jawabnye…


Excited! Siap pusing-pusing posing depan cermin..adeeyyy, baru dua tahun setengah umurnya...


Inilah swimming pool area di EQ..



I just love being with her....




Sampai gigil2 pun tak mau naik...jenuh pujuk nak naik...

Ok, pada hari kedua, kami pergi ke Taman Rama-Rama dan sempat juga minum teh di Boh Plantation Sg. Palas..nanti aku up entrynya ya.. (risau mau berjanji...huhuhuhu..harap2 aku cekallah meresize gambor yg skit punya banyak..heheheh)....dan untuk entry hari ketiga plak..memang banyak gambar ya..tabahkanlah hati wahai rakan taulan melihat aksi kami ini...enjoy!!! ;p


Kejap je rasa percutian tiga hari dua malam kami di sini..so, kita mulakan hari dengan sarapan makanan penuh khasiat untuk tenaga memborong sayur..hehehe.. (motif???)...ampunkan adinda wahai kanda..cannot hold my self from buying...hehehehhe

Ok, kakak seperti biasalah, suke makan assorted cereals tanpa susu...oklah kakak, jangan tak mau makan sudah...


Lihatlah itu ekspresi wajahnya...



Kakak ni pemilih skit bab2 makan..kalau dia tak pernah makan, memang susahlah nak pujuk dia untuk merasa..mcm ni, bapak soh kakak try rasa madu..maka jadinya, kakak awal2 dah tutup mulut..

Tapi kadang2 yang kita sangka dia tak akan makan, kakak makan plak..contohnya seperti di bawah...


Hmmmm...kemain sedap lagi kakak makan cauliflower creamy soup..siap comot2 mulut lagi..abis semangkuk ya...

Berikut adalah breakfast aku..huhuhuhu...satu pencapaian kerana sepanjang dua hari kat sini, aku makan tomoto bakar tu...actually aku tak suka tomato...aku memang bukan penggemar makanan masam..tapi boleh plak aku makan kali ni...



Kat atas ni plak adalah bread butter pudding, yang sememangnya peberet aku...ok, pandai chef ni buat..banyak bahan-bahan sampingan seperti badam, coklat dan jugak kismis..yummy!


Gambar kakak ni kasik besar skit...hehehe..sebab die sangat tak boleh lekang dengan sarung tangan sepanjang di sana...jenuh kami sorokkan..sebab sat dia nak pakai, sat dia nak buang...aduiiii...



Gambar poyo ibu ngan bapak ni...kite kasik kecik skit...hahahah!


Amboi...Incik Daus...rehat sangat tu nampaknye...hmmmmm....


Berebut nak main game dengan anaknya...isk..isk..maleh dah aku nak jeritkan...


Cewah..cewah...aksi macam terror...kakak lagi best, diambiknya bola tu, dimasukkan terus kat dalam lubang..jenuh berebut ngan dia..hailahhh anak...


Marilah kita membuat muka tak bersalah...moga2 ibu tak jadik marah...hehehe


jom kite pi jalan2 kat luar plak..ambik angin pagi...


So sweeeeeetttt...hehehe..bukan senang kakak nak posing manje2 ngan bapak...selalu mane die mau..sebab kakak geli ngan janggut bapak...hahahah!


Aku suka sangat gambar kakak ini..sangat susah ye nak bikin kakak senyum lebar depan kamera...


Our small yet happy family...alhamdulillah...


Ok kengkawan..kami sudah mau pulang....


Amboi....hebatnya die...aduilah kakak...huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)