Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Friday, March 20, 2015

Jom Makan Best: Banana French Toast

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

Minggu lepas memang aku agak terkejar sana sini uruskan hal kereta dan sebagainya. Dah petang baru perasan, eh…tak lunch lagi rupanya. Lama dah x duduk santai dan berborak ala-ala pasangan asyik masyuk bercinta, hahahha! Bercinta sangat..kalau dengan kakak, jangan haraplah nak dapat borak berdua lebih dari 1 minit. Kakak sure aka nada macam2 soalan sebab dia tak nak ibu dengan bapaknya borak..nakkan perhatian…hmmmm…

Jadi inilah hikmah atas dugaan kami minggu lepas..dapatlah banyak masa kami berdua. Dapatlah mengopi kat Oldtown White Coffee ni..lama benor tak datang sini.



Belek2 menu petang..wahhhh..mcm syok je menengok benda alah ni..waktu tengah panas membahang plak kan…

Cepat2 order…

Taraaaaaaa…



Rasa dia?

Ya Allah, sedap sangatlah plak..sedap sangat kat tekak aku ni..sebab aku memang penggemar pisang..macam kakak jugak..so segala benda berasaskan pisang memanglah aku suka…
Pisang kat tengah dia tu, dilecek sebagai inti. Pisang banyak, rasa lemak manis pisang tu balance dengan roti dan aiskrim. Nikmat sangat rasanya makan benda ni..over kan aku kalau ulasan bab makanan ni..


Incik Daus order ni..



Aku tak sure nama dia, lupa dah..tapi roti pita, inti tengah tu sambal sardin. Sedap jugak, sambal sardin yang inti tu, mewah…puas makan. 

Kalau rasa2 suka pisang gak macam aku, silalah cuba ek.. 

Tatatititutu kengkawan... ;-) 

2 comments:

  1. mmg toast kat old town sedap2 belaka...dulu selalu gak lepak petang2 balik keja makan toast kat sana...

    ReplyDelete

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)