Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Tuesday, January 13, 2015

Jom Makan:Minum petang weiii.. Parota Crispy di Restoran Di Naina.. ;p

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Haaaa....adakah entry tentang makanan glamer ini agak ketinggalan dengan kemajuan arus media sosial negara? Ewah!!! Ayat bukan main lagi kan..hehhehe

Dulu kan, aku melihat sajian parota crispy ni banyak menghiasi akaun-akaun media sosial ramai orang. Tapi aku jugaklah yang ketinggalan keretapi..as usual.. ;-) Walhal, Parota Crispy ni asalnya dari Ipoh ni jugak kan...

So adalah suatu hari tu, lepas balik dari kerja luar kawasan beberapa bulan lepas (ya, diulangi, entry ni menunya telah dirasa beberapa bulan lepas..hehehe) di Restoran Di Naina, Jelapang, Ipoh, dekat area Meru Point.

Aku order yang bawah ni...





Cheesy u alls, macam biasalah, aku kan penggila cheese..suka sangat kan..inti dia macam inti karipap ayam gitu...

Dia ada tiga flavour..Original (mayonis dengan sos), Cheesy (tu mcm dlm gambor tu) dengan blackpepper...


Sepinggan macam ni harganya..ermmm... RM 5.90..untuk yang sama macam aku order ni ya..

Verdict? Ermmm..oklah..pada aku rasa dia ok saja..takdelah elemen 'Wow' melampau kababom..tapi roti dia harus diakui, rangup diluar dan lembut di dalam..dia digoreng dengan serbuk roti. Makan waktu masih panas dengan teh o panas, memang ok. Kalau dah sejuk rasa dia sedikit kurengggg...

Cubalah u alls ya..citarasa kita mungkin berbeza...

2 comments:

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)