Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Thursday, November 7, 2013

Our Birthday...celebrate with LOVE...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Ok kengkawan sekalian, pasang seat belt siap2 sebab aku tengah nak mengejar menaip segala entry yang berbulan tertunggak.. *Sambil usap peluh kat dahi ni...mampu ke aku ni..lepas ni banyak lagi keja nak hadap...ko kalau cuti pun kena datang keja, ape sempat ke nak hapdate blog...anak lagi..huh..peluh semakin menitik-nitik...adulahai...*

Ok, lupakan kejap monolog diri sendiri itu..meh kengkawan, aku nak update suka-suki sambutan birthday aku ngan my kakak last Oktober. Buat yang masih tak tahu, tarikh lahir aku adalah 2 Oktober manakala anak dara kesayangan aku tu plak lahirnya 6 Oktober...pandai kan kami lahir dekat2, saja je nak membotakkan kepala Incik Daus nak kasik hadiah...muahahah...

Tahun ni, kami sambut sederhana saja, sebab tak sempat pun nak plan buat apa-apa. Terlalu macam-macam hal yang jadi tahun ni. Anyway, celebrate tetap celebrate meskipun tanpa baju blink-blink atau dendangan lagu dari artis terkenal.. ewah..perasan selebriti sat..hehehe..

Aku memang plan nak belanja kakak makan aiskrim kat BR sempena birthday dia sebab idea asal nak bawak kakak bercuti terpaksa kami tangguhkan atas sebab apa, errr..sekarang ni aku dah terlupalah, apa jadik awal bulan 10 tu yg jadi punca kami tangguhkan..dah sebulan ye dari tarikh kejadian...ampunkan aku ye kerana terlupa..

Ok, ok..dah semakin panjang intro aku nampak gayanya..jomlah layan gambar yang berbelas keping la jugak ni..kasi chancelah birthday girl nak enter frame banyak skit...ahaks!


Yer...teruskan nyanyi lagu..kami suke je nak action lama-lama...hahaha..kek mak ngah belanja...surprise dr SR..mekasih daun keladi...


Tengok tu, sikit luas ke mulutnya, berusaha gigih tu kakak


Sampai menonggengla kakak...tetap nak tiup lilin last tu sampai padam...excited kemain...


Pose suka sebab dah berjaya tiup lilin satu...kami celebrate di tengah-tengah mall ya..buat muka selamba je posing bagai..hehehe...like mummy like daughter ok...


Kakak buat muka suspens sebab Opah bagi pisau...like..selalu bukan tak bagi main pisau ke..heheh


Jom kita potong sama-sama..

Aku suka gambar ni, nampak sangat cheeky si kakak, siap kenyit mata sebelah..oh ya..aku berjaya ikat rambut kakak style half gitu...itu pun setelah jenuh pitching suara aku menyentak sukma jiran-jiran...


Muka tak puas hati sebab ibu nak calit krim kek dekat pipi..hehehe...ini tradisi wahai anakku..


Cer tengok muka kakak, like daaa...ibu ni, ambik gambar lagi..hahaha..eiii, geram sungguh kat budak kecik ni...


Kejap je leh pujuk kakak, bagi aiskrim, baiklah dia..bukan selalu dapat makan aiskrim...memang aku tak bagi sangat, takut batuk...


Alololo...romantik abislah ni...hahahah! Walhal Incik Daus siap tersipu-sipu malu ngan mak...dah 5tahun dah pun kahwin, malulah sangat...


Inilah family kecik aku...adik time ni masih di PLKN..


Haaaa..sama kan....heheheh...dua-dua pun kanak-kanak ribena...


Ini lagi kanak-kanak dari kanak-kanak...heheheh...


Cucu sayang Opah...bab-bab beli jiwa..memang kepakaran kakak...drama queen ni...

Teman Opah sembang, tapi selalunya teman Opah gaduh...heheheh...

Nyum-nyum...macam-macam flavor kami bedal, ni di antara yang sempat disnap....




Ok, sekian dulu dari kami...October Girl.....

Thank you so much for much much LOVE....

Tatatititutu....

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)