Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Tuesday, February 19, 2013

My lil' KAKAK praktis mencukur janggut....

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Ok, very quick update..my daughter, telah mencukur janggutnya..haaa...xcaya..cer nengok hasilnya...aduiiiii...panik aku sekejap semalam..


iyer..sila lihat di bawah dagunya itu. Lepas solat maghrib semalam, aku pun pelik awat senyap ja anak dara aku ni. Aku nampak dia dok main lipstick aku...skali nampak merah-merah bawah dagu. Darah. Aku tanyalah kenapa. Sekali dia unjukkan aku shaver Incik Daus..

"Bu...kakak buat..ukur (cukur) cam ni..anggguttt...bapak.." (cukur janggut macam bapak katanya sambil tunjuk demo kat aku. Paniklah aku, walaupun luka sikit. Kalut aku belek dagu dia..terus call Incik Daus untuk 'praktis vokal'..hehehe..a.k.a membebel la sebab tinggalkan shaver atas almari solek gitu..budak, at this age memang suka mencuba. Tengok kita buat sekali pun dah boleh ingat..so next time make sure benda bahaya macam tu sila simpan di tempat tinggi, berkunci atau tertutup. Aishhh..

Ibu:   Kakak sakit tak, luka ni...

Kakak:   Bu, takpe..sapu inyak.. (minyak).. (sambil terus memekik panggil Opah mintak minyak..)

Dan next story, Ibu plaklah yang kena bebel dengan Opah...adusss...Ku redha.. ;p


No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)