Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Tuesday, October 20, 2009

I love running in heels!

What? Out of my mind or terror enough to prove
that I won't fall with the heels? Tettt..wrong!

'Running in heels' program realiti pencarian new staff utk Marie Claire tengah hangat ditayangkan di E, Astro, setiap Isnin, 10.20 malam. Kalau di Malaysia, sehingga entri ini, baru ditayangkan 3 episod. Kalau dekat my style.com, dah leh tengok episode 8.



Tengok program ini sambil imaginasikan diri, memang syok giler! Itulah realiti dunia kewartawanan majalah. Penuh thrill, kreativiti, fun & paling pasti, running in heels.. (ermm..does it sometime but most of it, berjalan penuh confident! ewah! )

So, they have 3 intern, Ashley (tak suka sangat dia ni, suka bersungut), Samantha dan Lalita. Mereka harus mula dari bawah. Apa yang aku suka tentang program ini? Itulah dunia aku meskipun pelaksanaan kerjanya sedikit berbeza. Rasa teruja melihat cara kerja team "Marie Claire' which I beleive..itu juga cara kerja kebanyakan publication di luar negara. Ok, back to them..still jauh untuk dicongak siapa di antara mereka yang bakal memenangi tempat di Marie Claire. Aku rasa macam Lalita jer..meskipun dia blurr most of the time, but she look so innocent and wiling to learn.

Kesimpulannya, aku suka melihat mereka bekerja kerana aku juga merasai auranya. Aku suka melihat mereka bekerja utk aku kaji dan pelajari sesuatu yang baru. I wish I would treasure the same moment here, now...why don't I have my wishing lamp, or doraemon..plz.., can I? Better don't, so you can explore the different world from the others by your own...and that's what I like about being a journalist!


No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)