Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Wednesday, June 18, 2014

Siapa sini penyokong PORTUGAL???

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Haaaa..siapa sini fanatic fan of Piala Dunia? Sure ramai yang ngaku kan..kan..kalau tak ngaku, takut dikatakan tak ruggedlah ek..hehhe..karut komedia je sume tu...macam aku, dah berapa kali dah Incik Daus kenen ajak tengok bola.Aku iyakan aje..anggukkan aje..last2..belum sempat kul 10.01 p.m..aku dah gone by the wind..zzzzzzz..lenyap lena ntah ke benua mana..iyalah, time dia ada kat umah jelah dpt keistimewaan jadik malas skit...kalau tak, mcm2 si kakak punya karenah nak dilayan kan... ;p

Ok, tak mau citer bebanyak..ini aku nak pesan skit..pada [eminat tegar Portugal...sila..sila beri tumpuan pada mesej yang nak aku sampaikan ni...



Sila tumpukan perhatian...













Tadaaaaa....



Hahahahha! Aci kannnnnn????????

Bukan selalu, ahkak nak tampilkan lawak ngok ngek cam gini..

Saja je..nak kasik ahkak2 chill...gelaklah skeeettt...xkan serius sangat kot....heheheh..

Ok dah..pi sambung buat keja...kang bos marah!

NOTA KAKI: Aku tulis ni tengah malam selasa ya..mode auto publish jerk...kot-kot ada Mak Limah Opice yg skodeng blog aku ni berprasangka...hahahah! Ahkak memang laser lately... ;-)

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)