Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Thursday, June 26, 2014

Makan-makan perpisahan...Domino's Pizza..weeehhuuuu!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Haaaa...seperti yang dijanjikan, aku akan upload kisah makan-makan sepanjang minggu ni...hehehhee..ni kisah hujung bulan May hari tu kalau xsalah aku...

Ini, gambar di bawah ini adalah gambar aku dengan skandal terbaru..hahahahha..mati aku kalau Incik Daus tau ni..hahaha..dan kebetulan nama dia pun Firdaus..heheheh..

Inilah intern aku yang keenam tak salah aku..so ni adalah last day dia..jadi marilah kita membelanja makan...disebabkan rehat hanya 1 Jam, jomlah kita order, angkat phone..call saja.. ;-)



Comel kan mini cupcakes ni..ini dari House of Mini..boleh google, banyak kiosk dia..comel-comel cupcakes dia...senang, sekali ngap aje..dah penuh mulut...



Dari kiri, Devi, Nisa dan Firdaus..amboi Nisa...terkejut sangat buat muka tu....ishhh..kiosk House of Mini tu ada je kat Mydin Meru ni...



Parmesan Bread..makan panas-panas..sedap ni...uisssshhhhh...


Thin crust pizza..aku kalau order Domino's, aku memang suka yang thin crust atau yang jenis ada keju...cheesy pan crust...

Amboi masing-masing...semua dah senyap sunyi dah ni...kusyuk sangat makan ni..hehehhe...



Aku sudahi dengan peberet aku...Banana Kaya Dessert...makan time panas..peeehhh..sedap sangat..ada rasa cinnamon...trylah...memang best!


Untuk menu-menu tambahan lain, silalah ke website Domino's ya...

To Firdaus, Good Luck in everything you do...thank you so much for helping me out for this couple of months...you totally a great helping hands.... ;-) 

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)