Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Saturday, April 12, 2014

Tuala murah...siapa tak nak? Seringgit lebih aje u alls!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Hari Sabtu…Yeaayyyy!! Tak payah pergi office…heheheh..Alhamdulillah, cuaca hari ini baik,panas terik. Cepat-cepat aku basuh baju, tudung, telekung segala…sementara masih panas ni..malam nanti boleh terus lipat baju semua..

Ok, nak cerita ni..pendek aje kisahnya..semenjak menjadi mak2 ni..tiba-tiba pula datang penyakit suka sangat nak joint aktiviti-aktiviti promosi yang diaturkan oleh shopping complex ni..hari tu joint yang Tesco buat..collectla stamp..konon nak dapatkan kakak figura kartun tu..last-last macam hampeh, dah out of stock..walhal lagi sebulan lebih before redemption period end..kali ini, aku rajinkan diri kumpul stamp guardian plak..nak dapatkan tuala aussino tu..hahahah..tuala je pun..tapi saja suka-suka..siapa nak bagi tuala aussion dengan harga 
RM 1.90..kan????



Memang betullah, still kena beli barang untuk dapatkan stamp tu..tapi pada aku, tak salah, sebab memang aku ada je barang nak dibeli dari guardian setiap bulan..

Maka, pada petang Jumaat semalam, lepas balik kerja..aku dah plan nak singgah Giant kat area rumah aku tu. Kebetulan sebelumnya memang aku ada meeting di Ipoh, dapatlah aku lalu depan Giant itu on the way balik. Kalau dari office aku, memang tak lalu. Aku pun meredahlah kegelapan langit petang dengan kilat dentum-dentam..hujan lebat petang itu. Tapi tuala punya pasal, kena cekalkan hati. Nanti redeem lambat-lambat, tak ada choice color plak.

Akhirnya..dengan penuh semangat juang..maka Berjaya juga aku..hehhe..



Sayangnya, warna yang aku nak dah abis. Aku berkenan warna Misty Green. Yang ada dalam gambar di atas itu. Tapi takpelah..warna biru pun boleh..romantik sikit konon-kononnya…


Ok, itu aje nak share..rasa kepuasan tahap maksima…hahahha..Incik Daus hanya mampu menggelengkan kepala… ;-)



No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)