Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Tuesday, February 4, 2014

Kisah Erny dan Firdaus: Mekasih Incik Suami...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Maaflah wahai blog…rasa-rasanya citer kat Cameron Highland tu pun lambat sangat berupaya untuk ku sambung updatenye..empunya diri sgt2lah busy dan kakak pun baru je sembuh kembali kan…

So semalam, kisahnya aku cuti..saja abiskan cuti last year yang masih berbaki…sebab last year elok2 dah apply cuti tiba-tiba xjadi nak cuti kan..sebab keja..ok, banyak punya sebab musabab kan..hehehe…

Tiba-tiba, dapatlah satu perkhabaran yang pada aku sangat terkesan dijiwa..tipulah kan kalau aku kata aku tak terasa apa-apa..so lepas hantar kakak ke sekolah, lepas pula settlekan urusan lain, then aku ajak Incik Daus ‘mengopi’..ya, aku berjaya pujuk Incik Daus sambung cuti..heheh…kejayaan tu..ahaks! Tersadailah kami kat sini…




Pesan Incik Daus…

“Biarlah apa yang berlaku tu, jangan difikirkan sangat. Ingat satu je, kalau orang dapatkan sesuatu dengan cara yang tak baik, benda tu mesti tak akan bertahan lama. Rezeki kalau kita cari dengan cara yang xbetul, tentu kita tak pernah cukup. Sabar dan berdoa banyak-banyak…Insya-Allah, DIA akan datangkan bantuan untuk kita…”






Ya Allah, semoga segalanya dipermudahkan…ammmiiinnnn….

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)