Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Tuesday, January 1, 2013

Cara-cara Mengakhiri 2012

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

31.12.12... bukan,bukan burfday saya...bukan jugak spesel date for me...just that today is finally the last day of 2012..and yes, I am working today....baik x? Kaedahnya last week dah cuti panjang. We all ke Ganu u alls...nanti upload ya kisah di sana..dok tulih halfway jerk..kisah malas nak download gambor..

Di Ambang tahun baru ni, aku kerja ya rakan2 sekalian. Menulis sambil ditemani aroma ayam goreng KFC..  bukan sb ngidam makan ayam malam2 ni,tp aku sepatutnya terlibat dgn pelancaran 'Mobile Application:Discover Perak', yg dijadualkan jam 9.00 malam tapi diubah ke jam 11.30mlm...hmmmm...dek kerana yakin, majlis akn bjalan ikut jadual, aku dgn malas drivenya ajaklah angah,of coz si kecik nak ikut...maka dr jam 8mlm tu...inilah hasilnya...


Ohhhhhh....beginilah nasib.... ;p
Yeayyyy!!mujur ibu belanja ayam goreng...
Oklah...stop kejap drama sebabak...hey gals, are  U satisfied of your 2012 achievement? My very own KPI? Hmmmmm...I think I am fine and enjoying my current life, kalau bab kerja tu, still susah komen...cumanya aku sedang mencari sesuatu yang lebih baik. Insya-Allah...

So berbalik kpd kisah selaras tajuk di atas...hmmmm...

 Hadiahkan diri sendiri degan sesuatu yang boleh gembirakan hati sendiri atas usaha dan penat lelah bekerja sepranjang tahun. Sebenarnya, treat ini aku memang buat pada diri sendiri setiap bulan. Well, yes I definately understood that women always love to shopps..hehehe..tetapi aku tetap fikir perlu untuk kita hadiahkan sesuatu pada diri kita atas duit gaji yang kita terima. Macam aku pernah advise Incik Daus, perkara ini perlu supaya kita dapat rasa berbaloi dan kita akan rasa syiooookkknnyaaa...the feeling that U can't describe with words. Let say, gaji bulan ni,hadiahkan diri dgn lunch treat ke Pizza misalnya...atau memadai membelikan diri sendiri sehelai selendang baru...perlu bagi kita peruntukkan bajet utk diri sendiri. Kalau hanya mampu tarik bajet sekadar RM10 saja utk spend, why not?

As conclusion kepada bebelan pakar motivasi xbergaji di atas..aku hadiahkan diri sendiri dengan...taraaaa....

1. Hadiah untuk DIRI SENDIRI




2. HADIAH DINNER UNTUK INCIK SUAMI...A night before...

Ikan bilis goreng sama bawang,cili padi dan petai...yummy!
3.HADIAH UNTUK MY SAFFIYA..

Cuti2 Malaysia...
4. HADIAH UNTUK ROHANI...

Solat sunat ...mohon keberkatan...

Last but not least..inilah serba sikit sambutan tahun baru di §tadium Indera Mulia,Ipoh,Perak...




Nak upload video 4u2c nyanyi lagu fiona,malangnya asyik error..anyway..

HAPPY NEW YEAR!!!

2013....BISMILLAH.....



No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)