Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Saturday, February 14, 2009

Warm welcome to me...

My first day of writing..am enjoying this future silent mode of talking...

Cuaca kat luar cerah dan aku bosan2 jer sebenarnye..tunggu my husband siapkan keje..dan sambil aku mencari our holiday destinantion..tetibe jer terjumpa macam2 blog dan aku membaca dari satu halaman ke satu halaman. sangat menarik. In fact aku pernah dengar banyak citer pasal blogging ni..tapi tak berkesempatan nak explore selain dari facebook and frenster..maklumler..aku bab2 web ni agak sloooowwww motion skit..agak2 kure2 tu pun lagi laju speednye dari aku..hehehe..

Anyway...can't wait to start writing lagi in future..wait for me yoooooo.... :-)

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)