Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Saturday, February 18, 2017

Kenapa LARI?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...



Iya...gitulah kisahnya aku pagi tadi..berhempas-pulas cabar diri untuk berlari setelah lama asyik melayan emosi aje...hahahha...

Untuk kawan-kawan yang sudi jengah dan baca entry ini, aku nak minta maaf awal-awal tau..sebab ini sesi penulisan berbentuk luahan perasaan. :-)

17 hari ini adalah hari yang sangat menguji minda dan kekuatan diri aku. Kalau ikutkan rasa hati dan fikiran yang tak waras, memang lama dah aku amukkan. Cuma ikut teori Sun Tzu, "Be extremely subtle, even to the point of formlessness. Be extremely mysterious, even to the point of soundlessness. Thereby you can be the director of the opponent's fate".

Ya, itulah yang aku cuba lakukan. Bertenang dan memperhalusi setiap tindakan. 

Aku marah sebab aku dijatuhkan hukum tanpa diketahui kesahihannya. Kalaulah aku tahu siapa yang sebarkan berita palsu atau yang sukarela sangat menjadi 'Penghasut' tu, mau jugak aku ketuk2 je kepala dia bagi ada akal skit. I am not of whatever that u all accusing me for.... 

Cuma aku berterima-kasih sangat kepada mereka yang sangat berani menyucuk sarang tebuan ini. People going to fight to the very end especially bila U sentuh periuk nasi dia. This is my life, my future....u touched me without solid justification.... cuma aku nak ingatkan, ALLAH is the real BOSS after all...for HIM, I put my trust to get my JUSTICE..Insya-Allah...


2 comments:

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)