Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Tuesday, November 18, 2014

Sibuk ke..ke buat-buat sibuk? ;-)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Aku rindu gila nak menulis kat blog ni, rindu nak tulis dengan penuh kreatifnya dan mengikut gerak hati.. *errrkkk..kreatiflah sangat..hahhaha*..

Tapi aku seddddiiiiihhhh…keja banyak sangat..letih gila… tulis benda-benda yang serius aje..fiiitttaaaaammm….wargghhhh…tetiba terasa nak makan eskrem…hehhehe…

Anyway, Alhamdulillah..aku baru je selesai dua event..dan ini salah satunya yang aku sibukkan bukan berhari tapi berbulan jugaklah…huhuhuhu…tak payahle nak citer details sangat ek.. I just want to keep my working profile to privacy…hahhaha! Statement yang bukan main poyo dari ahkak Mak Jemah…







Begitulah life ahkak Mak Jemah sepanjang menyepi dari blog ini...balik umah je, dah nampak bantal aje melambai-lambai...letih fikir dengan letih fizikal sangatlah letih..

Ok..ada rezeki kelapangan masa..aku tulis lagi ye kengkawan... 


No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)