Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Sunday, May 19, 2013

DIA... Si OPPORTUNIST!

Assalamualaikum danSalam Sejahtera....

Pada DIA...
DIA hanya mengguna ruang untuk mengejar peluang dalam hidup
Yang jarang datang bergolek...
Aku sama sekali tak menyalahkan DIA...
Apatah lagi mahu menunding jari padanya atau mahu menghentak kaki tanda protes
Namun aku juga sedar bahawasanya aku juga tidak gemar mahu mengejar
Kerna pada aku, bukan ini caranya bagi aku..
Ini cara "budak muda", yang mentah dan naif..tapi mahu cari jalan pintas untuk naik ke puncak..
Aku dah biasa bertatih..
Tak biasa bersaing menarik pesaing untuk jatuh...
DIA tak salah..
DIA cuma si OPPORTUNIST...
Jadi salahkan saja si pemberi ruang dan peluang ....
Mungkin yang memberi itu lupa..
Kerna yang diberi ini adalah si OPPORTUNIST...
Hari depan mungkin DIA ada cita-cita mahu peluang berdiri tinggi darimu!!!

AKU:Benci saat diri diganggu kala bersama yang dikasihi,apatah lagi diganggu oleh benda tak bermoral sebegini. Aku hanya mahu jalankan tugas seperti selalu dan buat kamu...andainya mampu ingin sekali aku nyatakan....be profesional, will you?


No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)