Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Wednesday, May 4, 2011

Yeaayyyy..3rd year together...!!!

“Baru tiga tahun”, atau “ape!!!dah tiga tahun?” atau “dah tiga tahun dah...” mana satu yang best utk diintonasikan ek..hihi..apa pun..ERNY FIRDAUS, Happy 3rd Anvsry to us on last Monday (2nd May 11). Pejam celik, pejam celik jer..dan tak sangka dah 3 tahun and I am looking forward to have many years more to come! Memang rasa kejap sangat..terasa bagaikan baru semalam aku menangis beria2 kat Masjid An-Nur kat umah aku tu lepas majlis akad nikah. Terasa macam masih terbayang lagi saat2 syok pose2 ikut suka ngan ‘Sweet and Sour Photo Design’..tiba2 dah tiga tahun..alhamdulillah!
Apa yang bestnya, our 3rd anvsry ni kami bukan lagi berdua tp sudah ber-3..so meaningful number of 3. As for this year, kami tak ke mana2 sekadar habiskan masa bertiga. Thank you EN FIRDAUS for giving me a lunch treat at Tony Rama’s..yummm2..kenyang giler makan salmon dan kemudiannya melayan lagi tekak aku yg teringinkan kek Secret Recipie plak..so dapatlah merasa kek perisa terbaru ‘Choc Berry Cheese Cake’..(sambil kemudiannya aku berkira-kira jumlah kalori yang aku naik ngeri..hihihihi)..

And my treat to him.. (special request: Sambal Tumis Udang Petai sama tauhu with black pepper sauce, ikan goreng ngan sambal belacan) = 3 kali ulang makan dengan setiap sesi makan dua kali tambah. Bangun kul 3 pagi pun tanya lagi, boleh tak nak makan nasi lagi kalau masih ada..huhuhu..suami akukah itu? ;-p. Errr..boleh tak kalau lepas ni nak bagi alasan..”Bukan tak nak masak, bukan malas.. tapi saya takut suami saya obes nanti..jadi mungkin saya tak perlu masak dah lagi dan lagi...” hihihi..

Btw, I am so thankful to have both of you in my life. Nothing could ever replace the moment of love, happiness, and sadness that we’ve been through those years. I am probably not the best wife you could ever imagine but I am willing to learn to become one...and to ‘miss tomeitomeito’, Saffiya Arissa, you completed us in so many ways and you are the most best gift from ALLAH to us...loving both of you until my last breath!!


muka tak puas hati sebab baru bangun dah kena posing!


pose lagi..aperlah ibu ngan bapak ni..


New York Strip

Shrimp and Salmon Piccata
ini plak sambal udang petai..ahaks! ;p

tauhu with blackpepper sauce..
Dan inilah hadiah buat kami..

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)