Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Tuesday, August 9, 2011

-Missing my soul-

Selamat menyambut Ramadhan...dengan harapan masih tidak terlalu lewat untuk mengucapkannya. Huh! Lama sungguh tak menjengah ke ‘rumah keduaku’ ini..sibuk? Hmm..alasan yg sangat klise dengan status kerjayaku ini tapi itulah hakikatnya. Sibuk berbengkel dan bagai..outstation ke pelusuk negeri (mcm bertapa jer bunyinya ;-) ). Sampai mak aku pun cakap, “Anak tu nanti membesar kat atas jalan jerlah..”..hihihi..mana aku pergi aku kendonglah si kecik itu, tak boleh tinggal wooo...She is the beat of my heart! Hari ni pun sibuk juga maka dengan itu hadirlah entry tanpa intro yang jelas apatah lagi isi yang bernas. Tanpa 5W’s and 1H, ilmu yang aku tuntut saat masih berstatuskan pelajar jurusan Komunikasi dan Media (Kewartawanan) dulu. Ini kerana saat ini ada kemelut ‘tarikh mati’ sedang berlangsung di sini tetapi minda aku pula sibuk juga nak melayang2 entah ke mana saja..apa yang aku rasa? Ini mungkin.....



Seriously that I am losing this...
Separated pieces into pieces...
I tried so hard not to let it happened
But I don’t know how, I really don’t..
I really hope this wasn’t what I feel
I really hope this is not right..
I wish that my mind just want to play around in a hallucination world
Wishing that my heart strongly stand still...
Pray to ALLAH that my heart is still in piece...

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)