Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Wednesday, September 18, 2013

Moments of LOVE # 12: Happy Birthday Bapak...We LOVE you!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

23.08.2013...Incik Daus sudah menginjak usianya setahun lagi..yang ke...23? Hahaha...jangan haraaappp, aku nak kasik promote kebeliaan dia...hehehe...kengkawan, terbalikkan saja angkanya ya...heheh..

Mulanya aku plan nak ambik cuti panjang and pergi somewhere..konon holiday sekalilah..tapi dua minggu menjelang 23.08.13 tu sangat busy...dengan aku kena arrange jamuan raya office dengan adalah dua tiga bendanya lagi..so aku hanya dapat cuti pada hari 23.08.13 tu sahaja..badan toksah katalah letihnya, tak sempat nak berfikir atau merancang kejutan yang ekstravaganza..maka...ini sahajalah yang berupaya aku dan kakak lakukan...

We baked him a cake..his favorite.. Chocolate Cheese Cake...


Itulah hasilnya..simple saja...buat dgn si kakak..aku sibuk nak pukul adunan, kakak sibuk nak calit adunan masuk ke mulut...sabor ajelah...resipinya nanti aku share di entry yang akan datang ya....

Inilah penyeri majlis...hehehe...maafkanlah wajah Incik Daus yang sedikit kepenatan itu..baru balik outstation ya...


Happy burfday to u...happy burfday to Bapak..happy burfday to u... kakak nyanyi dengan pelat-pelatnya...



Suap bapak skittt...

Dan diakhiri dengan wajah kakak jugak...errr...konpius burfday sapekah ini....


To Incik Daus, we are so grateful to have you in our life...You such a wonderful bapak and hubby to me and kakak. You are our life and soul..We LOVE you so much...May God bless you always....

Love U...mmmmmmuuuuuuuuuuaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!

Sincerely,

Ibu and Kakak

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)