Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Friday, March 15, 2013

Rock Ooooo...Rimba Bara Kembali...Cayalah Amy Mat Piah! Muahahah!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Allooowww...

Jom..jom..tenangkan otak..mau review filem ini..filem apakah? ;p

Ini kisah minggu sudah tak salah aku..kira dua minggu ini memang aku and Incik Daus sangatlah sibuk..jumpa pun during weekend saja..haaa, gitulah, Incik Daus busy outstation dan aku busy organizing an event. Jadi bila weekend bersama, marilah kita merehatkan otak...bergelak tawa...

So, nawaitu nak rileks2 je, memang kenalah bila tengok filem ini...pada aku, filem ini telah berjaya memecahkan perut aku..tinggal isi perut je tak kuar...hehehehe...

Sebelum kite nonton wayang, mohler kita lihat aksi excited penuh kegirangan kami...

Kemain lagi our 'Kakak' with her Mak Ngah and BB Umairah

Gambaq skema sebab mak ada kat depan..gatai!!!

sampai pejam mata 'kakak' penuh emosi

Inilah filemnya yang pada aku telah berjaya mengembalikan kegemilangan era rock dulu...





Selain itu syok jugak tengok tempat-tempat menarik di Ipoh yang penuh dengan mood klasik...era koyak seat kulit bus buat suar ketat... ;p sesape org Ipoh, tentu ingat Super Kinta lama yang jadik studio SYJ tu..Bazaar Bulat yang dah roboh tu....

Aku suke tengok Amy Mat Piah watak Que Haidar tu..menjadi sungguh watak 'berangan' dia tu...lawak sangat aku tengok..Jijo (Khir Rahman) pun best...antara scene yang buat aku gelak gile scene makan maggi sepinggan kongsi reramai dan scene yang rebus sebijik ubi tu, sambil sume tunggu time nak sebat...walau kalau dilihat secara dalam, sedih oooo time tu, betapa hebatnya perjuangan band rock time tu sampai sanggup tak cukup makan...

Dan satu word baru dalam kosa kata aku adalah... 'CINGGGEEEIIII'...muahahhaha!!! Apa tu? Kena nengokler filem Rock Ooooo ni baru tau apa dia...

Tatatititutu....






No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)