Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Saturday, March 30, 2013

My reason of being so busy....

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Huh! Penat sungguh rasenye, rase letih tu sampai ke hari ni..yes, this two week I was so busy handling few events and still have to settle loads of work too! Time2 rushing sana sini tak terasa penatnya…tapi bila dah selesai…haaa…hambekkkk, lemau longlai je rase…hmmm..just nak share skit apa yang aku busykan…

Panggilan Meeting Pertama: 13 March 2013
Tarikh Event Mesti Jadi: 23 March 2013

Ya…tepat sekali, hanya 10 hari untuk siapkan segala-galanya…dapat plak event manager yang dilantik sgt hampeh cara kerjanya, mujurlah demi semangat ‘PR’ yang ada, aku rilekskan diri…walaupun dlm hati, punyelah membara!

So, inilah eventnya, yang pada mulanya sangat merisaukan dan menakutkan aku …takut tak capai KPI yg disasar iaitu 1000 kehadiran…



Alhamdulillah..berkat usaha seluruh team yang ada…akhirnya kami berupaya juga merealisasikan KPI itu….

So, jom kite layan gambornye yer…sb aku kepenatan… ;-) weekend ini hanya untuk bermalas-malasan dan menghabiskan masa berkualiti dengan my lil' kakak yang omeeeyyyyy!!!




Pertukaran momento di antara KPerak & MAMPU sebagai tanda kerjasama strategik yang terjalin...

One thing for sure...this event wouldn't be successful without them..my TEAM...thank you so much for all the effort...

Walau kepenatan masih mampu senyum, posing, merepek, merapu...kire okaylah tu..hehehhehe...

Upppsss...sorang lagik ni..yang tolong ambik gambor, merangkap asst.pilot on our way back to Ipoh...mekasih Akif... ;p

My lesson learned:
The leaders who work most effectively, it seems to me, never say 'I.' And that's not because they have trained themselves not to say 'I.' They don't think 'I.' They think 'we'; they think 'team.' They understand their job to be to make the team function. They accept responsibility and don't sidestep it, but 'we' gets the credit.... This is what creates trust, what enables you to get the task done. And I always remember my ex-boss always remind me, "A great leader left the legacy of leaders..so never be afraid of 'turunkan ilmu' to your staff.."

 

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)