Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Tuesday, March 24, 2009

Kepada-NYA jua kita kembali

Semalam, otw pulang dari assignment, aku dapat call dari Jeruk..membawa khabar yang sahabat kami Mohd Al-Hafiz Islar telah meninggal dunia. accident..aku, terkejut dan terus teringat zaman kami kecik2 dulu..time skolah rendah..kami memang rapat sebab die duduk depan aku dan aku sgt suke dengar die mengaji sebab suara die sedap. bile masing2 dah menginjak remaja, bile sesekali terserempak, kami stakat senyum and say hi. Mungkin sebab dah tak same sekolah lepas tu. bile dapat berita semalam..terasa betapa cepatnya masa berlalu dan betapa mudahnya hayat berakhir..aku melihat kembali pada diri, entahkan bila giliran kita? jadi takut tiba-tiba memikirkan apa lengkapkah bekalan yang bakal dibawa?

Sesunguhnya benar, mati itu pasti dan hidup ini hanya sementara..dan aku berdoa semoga aku tidak menjadi manusia yang rugi kerana mensia-siakannya..

Buat Al-Hafiz, al-Fatihah...

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)