Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Thursday, November 17, 2016

Kisah October Girl Part 1

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

Ya, lama off dari bersiaran. Apalah halnya tahun ini, mood menulis teruk betul. Faktor penuaan kot…hahaha…Untuk itu, marilah berikrar untuk mencari mood itu kembali…Insya-Allah..aaammmiiinnn….

Sekarang seperti yang aku cukup maklum, dah masuk bulan November…hahhaha..tapi entry yang aku nak share ini adalah entry bulan Oktober. Kenapakah, mengapakah? Mestilah sebab tu bulan harijadi aku ngan kakak..iya..iya…birthday kami berdua…weeehuuuu…. 2 dan 6 Oktober…nak juga lahir dekat2 date dengan ibu dia… Kakak actually patut lahir third week of November…. ;-) 

Aku tak tahulah perasaan aku saja atau apa tapi tahun ini tak terasa teruja sangat nak sambut birthday. Too much to take agaknya this year… sampaikan banyak benda yang aku tak terasa nak terasa, hahahha…paham ke tak ni…ok, xpelah..janji aku sorang yang paham, hahaha…gituuuu….

Jadinya birthday kali ni disambut secara sederhana aje, sebab yang besar-besaran burfday kakak sahaja. 

Just having a cake sambil chit chat dengan Incik Daus. Then gi tengok wayang. 


Cheese Cake...all time favourite..tak kisahlah apa gabungannya..blueberry ke..strawberry ke..atau classic cheese cake ke..janji ada cheese je..memang suka bebenor...hehehhe...tu yang kena kerja keras skit nak bakor lemak...hahaha...

Segala mak nenek berasaskan coklat, memang kesukaan Incik Daus dan anak gadisnya...ewah...! 

Sambil menikmati the most sinfull drinks... *jom tutup muka*



Balik rumah, dapat surprise gift. Tapi actually kiteorg dua2 orang memang sejenis tak pandai nak buat surprise dan tak tahu how to react to surprise. Hahahah! Dan si kakak yang sibuk nak tahu semua surprise…hahhaha..sabor jelah….ya, kakak yang tulis...abis penuh satu sampul surat... :p


Ni haaaa…hadiah kakak..hadiah ibu kita rahsiakan ajelah ye…


Ya, kakak dapat helikopter ok…bukan anak patung ke..barbie ke…no okay. Geram jugak menengoknya..haihhhhh…


Nampak tak..begitu teruja..terus nak main. Bukan main bersungguh lagi….



Apapun, status terkini dari DCA melaporkan helikopter tu dah tak boleh diterbangkan lagi sebab keganasan kakak bermain maka kipas helikopter sudah patah…hahaha….

Hmmmlahaaaiii…anak ohhh anak.,…




No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)