Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Wednesday, April 27, 2016

Maafkan aku.. ;-(

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera….

Ya Allah, apa khabar semua…ada lagi tak yang ingatkan blog aku ni..hehehhe..serius lama sangat menyepi. Kesibukan yang amat sangat dan aku pun xsihat. 

Alhamdulillah…business frozen kuih kami semakin baik dan itu juga memakan masa aku. Bila balik kerja, gigih siapkan tempahan. 


Kuih samosa dan cucur badak untuk tempahan siap goreng. Ini 'killer kuih', yang selalu orang order. 

Baru saja last week dapat hantar tempahan kuih ke Gombak. Jadinya, agak tak ada masa di situ. Dari sehari ke sehari kan nak update tentang kuih tu tapi gagal…hahhaa…

Bukan apa..kat opice aku tu ramai sangat mata-mata gelap. Suka sangat nak print screen sana sini konon cari bukti kesalahan orang lain. Hakikatnya tak ada kerja kan..tu sibuk sangat nak jadi mata-mata gelap x bergaji…mengampu toksah kata..apatah lagi jenis musuh dalam selimut, gunting dalam lipatan….malas aku nak layan….opice korang ada tak spesis manusia yang annoying cam ni? Busuk kan mereka-mereka itu…hehehhe….

Anyway, jangan susah hati…ramai lagi yang ikhlas nak berkawan kan…contohnya kawan-kawan di alam maya ku ini…


Terima kasih Sis JM…kiriman ini dah lama selamat sampai..baru hari ini dapat shout out..bagi mereka yang suka travel…boleh terjah blog Sis JM ni ya….JARI MANIS TRAVEL



MekasiH ya...macam tau-tau je suka fridge magnet..hehhehe....

Terima kasih juga semua kengkawan maya yang rajin singgah dan bertegur sapa..rajin follow kembali..berkongsi macam-macam cerita dengan penuh ikhlas...terima kasih ya...dan doakan semangat berblogging kembali kental…yeeeehhhhaaa….!!! 

2 comments:

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)