Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Tuesday, July 28, 2009

P.S I Love YOU…DURIAN…


Durian, raja buah! Sekarang ni di mana-mana kita boleh lihat durian. Aku dilahirkan di Perak, obviously bila aku kata aku tak makan durian, orang mungkin memberikan pandangan ringkas.. ”Apa ni org perak tak makan durian” atau mungkin.. ”mengada-ngadanya..”. Kenapa aku tak makan? Bukan sebab baunye..aku ok jer tapi aku pun tak pasti kenapa. Dulu aku makan durian tapi paling banyak pun dua ulas. Sebabnya? Aku geli nak pegang especially yang isinya lembik. Ok, bolehlah kot aku dikatakan mengada-ngada. Serve you rite, frenz! Jadinya malam ini, my hubby bought us durians.
Dia membelahnya…

Kemudian mempelawa aku…

Puas dipujuk akhirnya setelah aku rasakan hampir lapan tahun, aku pun jamah (sebelum ni aku pernah jamah skit waktu g umah member time study dulu. Kesian bapak die ambik dari dusun..). Mula sedikit…last2 berjaya jugak aku abiskan seulas. Aku kagum dgn kejayaan aku setelah sekian lama. Kemudiannya kami tengok filem P.S I Love You lakonan Hillary Swank kat Channel 413. Sedihkan cerita dier..She had the most loving husband and how she would live without him..and I supposed it goes the same with me..







No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)