Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Saturday, August 31, 2013

Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Nampak gayanya bulan ni menjadi bulan paling tragis dalam penulisan blog untuk tahun 2013...huh! Sangat sibuk..banyak keja.. (errrr...keja halfway...which I don't like it...but...what to do... *Zipped* huhhhhhh!!!!)

Kakak plak xsihat..demam selsema on and off..begitu jugaklah mak dia..mungkin selama 9 tahun aku dah terbiasa banyak keja yang betul keja..so bebile kena buat keja2 yang tak firm dan serius ni..buat aku kerap plak tak sihat..badan terkejut kot...hahahah! Hmm..bukan aku tak suka keja yg aku buat..sebab aku selalu percaya untuk ikhlaskan hati bekerja...kita perlu cintakan kerja kita...cuma mungkin situasi yang tak sihat..buat badan pun semakin lemah... Ya Allah, atas setiap dugaan MU pada kami, semoga ada hikmah di sebaliknya....

Anyway...sempena 31 Ogos 2013 ini....aku ucapkan.....


AKU: Semoga perjuangan datuk nenek moyang kita dahulu tidak dipersia oleh petualang yang ada... (aku dah macam sangat patriotik dah ni...sakit mata melihat segelintir bangsa aku yang lupa diri..melihat ada orang dikeliling aku menggunakan 'semangat kenegaraan' untuk hakikatnya mengikis kedaulatan malah yang sebetulnya hanya mahu memenuhkan poket sendiri...to who ever you are..ALLAH melihat....

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)