Pages

OUR JOURNEY OF LOVE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Silalah Klik... TQ

Wednesday, April 18, 2012

Assalamualaikum and hello my dearest frenz...

Aduii..udah bersawang rupanya blog ku ini..ciannyer dia..phewww...kasi tiup sikit bagi bersih..Sungguh, it has been very long time since my last entry. Reason why? "SAYA SANGAT SIBUK", yes it sound cliché to the people who really known me .. ;-)

Banyak yang berlalu dan berlaku sepanjang tahun 2012. Yang utama, I am move on to my new career path. Saya sudah ucapkan selamat tinggal kepada title 'JOURNALIST' dan memegang kecintaan tugas yang baru. Walaupun sejujurnya, meninggalkan bidang kewartawanan itu membuatkan hatiku sedih sangat.. 'Saya rasa macam putus cinta pertama'..this is the actual statement that I told to My Incik Hubby..tapi dalam hidup, kita tidak boleh tamak. Kita tak mungkin mampu memiliki segalanya secara total, 100% sempurna. Jadi kita harus buat pilihan dan yakinlah jika kita ikhlas ALLAH akan memudahkan segala urusan. So I decided to choose to 'migrate', wahhh..statement mcm pindah jauh over the sea...hehehe..kembali ke tanah asal je diriku ini, IPOH..atas permintaan My Incik Hubby yang sgt risau untuk membesarkan anak di ibu kota..katanya, padang untuk anak-anak bermain semuanya tak ada. Jadi anak-anak akan hilang nikmat main lepas bebas di padang, lari2, main layang2, main bola. Nampak gayanya idea kreatif My Incik Hubby sudah pun didengari malah didramakan, apakah namanya drama itu.."Selamatkan Padang Kami"... ;-)

Sila layan promo picture di bawah...


Pinjam sat dari: www. gua.com.my

Selain My Incik Hubby, of courselah, my mum yang paling banyak melobi untuk aku berpindah balik ke bumi Ipoh ni..Jadi, demi suami, mak, dan kebaikan anak..maka aku pilih untuk kembali meneruskan pencarian rezeki di Ipoh. Meninggalkan kecintaan yang sgt dalam pada dunia penulisan untuk nikmat cinta yang lebih sempurna..Insya-Allah..

Jadi untuk recap segala KECINTAAN itu..inilah di antara hasil kerjaku selama 7 tahun di Kumpulan Media Karangkraf...











Untuk CINTA BARU, ya ALLAH, bantulah hambamu ini untuk menghadirkan rasa kasih sayangku kepada pekerjaan baru ini semoga mudah pencarian rezekiku...ammmmiiiinnn...

Please welcome myself to....












My Motivation...

FIND YOUR WAY


to get results...start with clear goals and the courage to follow where they lead you to...

No comments:

Post a Comment

SILA BERI TUNJUK AJAR... ;-)